Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

H Θεσσαλονίκη αποκτά ψηφιακό εμπορικό κέντρο

loading...
H Θεσσαλονίκη αποκτά ψηφιακό εμπορικό κέντρο
Οι καταστηματάρχες θα μπορούν να αναρτούν προσφορές και εκπτώσεις
Ο δήμος Θεσσαλονίκης προχωράει στη δημιουργία ψηφιακού εμπορικού κέντρου δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να αναζητήσουν το είδος που επιθυμούν να αγοράσουν σε καλή τιμή και χωρίς να χάσουν πολύτιμο χρόνο μέσα από το κινητό ή τον υπολογιστή.
Πρόκειται για την εφαρμογή «Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο» -https://smartcity.thessaloniki.gr/virtual-city-market-, που αποτελεί ψηφιακή αναπαράσταση της αγοράς και θα τροφοδοτείται από τους ίδιους τους επαγγελματίες και τα καταστήματα.
Το νέο αυτό ψηφιακό εργαλείο ξεκίνησε ήδη να λειτουργεί πιλοτικά και παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε εμπορική επιχείρηση να δημιουργήσει το δικό της ψηφιακό κατάστημα, αλλά και στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε αυτά με τη χρήση ενός κοινού ιστότοπου.
Οι καταστηματάρχες θα μπορούν να αναρτούν προσφορές και εκπτώσεις, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μια κατηγορία που τους ενδιαφέρει (παπούτσια, ρούχα, αξεσουάρ) και να εντοπίσουν τα καταστήματα στον χάρτη ή στο κοντινότερο για αυτούς σημείο-τοποθεσία.
«Ήδη έχουν καταγραφεί 25 καταστήματα στην οδό Προξένου Κορομηλά καθώς και στη Μητροπόλεως και σταδιακά θα γίνει σε όλους τους δρόμους του ιστορικού κέντρου» δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης Πέτρος Λεκάκης, υπογραμμίζοντας πως οι καταστηματάρχες υποδέχονται θετικά την ιδέα για προβολή των βιτρίνων τους μέσω του διαδικτύου, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης που έχουν από στελέχη του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Επιπλέον το εικονικό εμπορικό κέντρο θα προβάλει σύνθετες προσφορές, δηλαδή ένα συνδυασμό προσφορών των καταστημάτων (προσφορές για αγορές και δωρεάν καφέ, δωρεάν στάθμευση, κ.ά.)
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα «Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο» (Virtual Market), που πραγματοποιεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την ερευνητική μονάδα URENIO του ΑΠΘ, θα παρουσιαστεί, αύριο το απόγευμα, στο δημαρχιακό μέγαρο.
Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου «STORM Clouds», που διερευνά πώς οι Δήμοι μπορούν να αξιοποιήσουν-κινητοποιήσουν τις υπηρεσίες τους μέσω εφαρμογών «έξυπνων πόλεων» και πώς αυτό θα επηρεάσει τη ζωή των πολιτών.

seleo.gr