Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Nέος μητροπολίτης Καλαμαριάς και Κρήνης: '' Δε θα προσφέρω στους πιστούς, θα μου προσφέρουν''

loading...
Nέος μητροπολίτης Καλαμαριάς και Κρήνης: '' Δε θα προσφέρω στους πιστούς, θα μου προσφέρουν''
Μια νέα εποχή ξεκινά στη Μητρόπολη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς που από σήμερα έχει ως νέο Μητροπολίτη τον κ.Ιουστίνο.


Ο νέος Ιεράρχης μετά από μια δύσκολη περίοδο λόγω των σημερινών εκλογών, μίλησε στο ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ κι έστειλε το μήνυμά του στο ποίμνιο της Μητρόπολης.
Ο κ.Ιουστίνος, που αυτή την ώρα επιστρέφει στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Φλώρινα, δείχνει καθόλα έτοιμος για τα νέα του καθήκοντα.
Η μέρα είναι αρκετά κουραστική, ενώ από το μεσημέρι και μετά δε σταματά να δέχεται συγχαρητήρια για την εκλογή του.
Το ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ κατάφερε να τον εντοπίσει και έστειλε μήνυμα αγάπης στο λαό της μητροπολιτικής του περιοχής, που γνωρίζει άλλωστε καλά από την επταετή του παρουσία στην Θεσσαλονίκη ως φοιτητής.
Ο κ.Ιουστίνος στη σύντομη δήλωσή του επισήμανε: «Η Χάρη του Θεού δια των σεπτών ψήφων της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος με κατέστησε Ποιμενάρχη της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς. Αισθάνομαι την ανάγκη να δοξολογήσω τον Τριαδικό Θεό που με αξίωσε αυτής της υψίστης τιμής, να γίνω Ποιμένας μιας τοπική Εκκλησίας.
Παραλλήλως, θέλω να εκφράσω τη μεγάλη μου ευγνωμοσύνη στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.Ιερώνυμο ο οποίος με περιέβαλε με πολλή αγάπη.
Θα ήθελα απευθυνθώ στους πιστούς της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς, θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι αναλαμβάνω όχι για να διακονηθώ αλλά για να διακονήσω, όχι για να μου προσφέρουν αλλά για να τους προσφέρω και να τους δώσω τη ζωή μου, την καρδιά μου, αλλά και την υπόστασή μου.
Θα ήθελα να τους παρακαλέσω να προσεύχονται, ούτως ώστε αυτό που σήμερα ξεκινά με τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος να ολοκληρωθεί και να καρποφορήσει μέσα στον αγρό της Εκκλησίας, προσβλέποντας όλοι στο κοινό μας μέλλον που δεν είναι άλλο από τον Ουράνιο Παράδεισο».
agioritikovima