Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Τελευταίο αντίο στους χειριστές του μοιραίου ελικοπτέρου

loading...
Τελευταίο αντίο στους χειριστές του μοιραίου ελικοπτέρου
Το τελευταίο αντίο στους αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού που έχασαν τη ζωή τους στο τραγικό δυστύχημα με το ελικόπτερο στο Αιγαίο λένε από σήμερα φίλοι και συγγενείς τους.
Πιο συγκεκριμένα, η κηδεία του Αναστάσιου Τουλίτση θα τελεστεί σήμερα στις 15:30 στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος στη Μεταμόρφωση ενώ αύριο στις 13:00 θα τελεστεί η εξόδιος ακολουθία για τον Κωνσταντίνο Πανανά στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Άρια Ναυπλίου.
Η ημερομηνία και ώρα της εξοδίου ακολουθίας του ναυτίλου ανθυπασπιστή Ελευθέριου Ευαγγέλου δεν έχει καθοριστεί ακόμη, προστίθεται στην ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού.
Συγκλόνισε ο πατέρας του Κων/νου Πανανά
Μιλώντας το πρωί στην πρωινή εκπομπή του MEGA ο πατέρας του Κωνσταντίνου Πανανά, ταξίαρχος Παναγιώτης Πανανάς είπε εμφανώς συγκινημένος ότι ο γιός του είναι από προχθές είναι "αδελφός και γιός όλων των Ελλήνων" και πως του αξίζει τιμή διότι στη ζωή του αποφάσισε να "φυλάξει Θερμοπύλες".
"Ο γιός μου έπεσε υπέρ πατρίδος. Ήταν μάχιμος αξιωματικός. Αποφοίτησε δεύτερος από τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων. Δεν ήταν ούτε ένστολος, ούτε υπάλληλος. Του αξίζει τιμή διότι στη ζωή του αποφάσισε να φυλάξει Θερμοπύλες. Από προχθές το αγόρι μου είναι αδελφός και γιός όλων των Ελλήνων. Από προχθές το αγόρι μου πέρασε επαξίως στο πάνθεον των ηρώων αυτού του περήφανου έθνους αγωνιζόμενος κατά των προαιωνίων εχθρών της πατρίδος μας. Είμαι υπερήφανος που υπήρξε γιός μου. Μπορεί του γιού μου να έσβησε της ζωής του το καντήλι όμως είμαι βέβαιος ότι η Παναγιά τον κρατά στοργικά στην αγκαλιά της όπως τον μονάκριβο γιο της", ήταν τα λόγια του.